Tavla - love bears all things.

 
På lediga dagar sysselsätter jag mig med sånt här - gör egna tavlor. Denna med texten "Love bears all things, believes all things, hopes all things, endures all things, love never fails".
Väldigt nöjd med denna tavla också, precis som den förra, så båda får nog plats i mitt eget hem. 
Nu måste jag åka och köpa nya canvas för att kunna göra fler. Dock har jag inte plats för några fler här hemma, undra var jag ska göra av dom då ? De är ju så roliga att göra !
 
Nu ska jag ge mig ut på en promenad innan det blir mörkt...


Kommentarer
Anita

Säljer du tavlor? Hur mycke tar du for denna och den förra du bloggade om? Svara gärna på min blogg.

2013-01-22 @ 16:33:37
URL: http://blaaballong.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0