Spanien, here we come....

 
....Again !
 
Vi hann inte ens vara hemma en vecka innan vi bokade en ny resa. Och jag lovar att vi har vridit och vänt på varenda jävla krona vi äger & har för att komma iväg. Men, nu är det bokat & klart ! Behöver jag ens säga hur glad jag är över att vi ska åka igen ?
 
Jag har haft sånt oflyt sen vi kom hem. Jag måste ha lämnat turen i Spanien för ända sen vi kom hem har allt gått åt fel håll. Det började med våran konstiga hemresa, inget flyt där. Sen när vi kom hem lyckades vi med en av de tråkigaste utekvällar på väldigt, väldigt länge. Insåg att folk här bara lägger sig i, om man klär upp sig och försöker se lite snygg ut tittar folk snett (precis som de gör om man inte klär upp sig), folk ska lägga kommentarer om hur man ser ut & varför man väljer att se ut så, krogen spelar den sämsta musiken ever, ingen släpper loss, ingen vågar vara sig själv. Inte nog med det lyckades jag mig på en rejäl vurpa som gav mig blåmärken över i stort sett hela benen, stukade foten rejält och kan knappt gå. Plus att jag har tappat hemnyckeln och inte kommer in i mitt eget hem utan får sitta ute på gården och önska mig långt, långt hårifrån... Behöver jag ens fortsätta ? Oturen har förföljt mig ända sedan vi kom hem för en vecka sedan. Därför är jag nu så jävla glad att vi bokat en ny resa och denna gång hoppas jag att jag får med mig allt hem; packning, livet, turen ! För jag tror jag lämnade allt där nere sist.
 
Kan knappt vänta tills vi får gå på bar-runda och dansa loss till denna låt några gånger till ! Ja, den 26:e åker vi ! Spanien, here we come...again !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0