Lilla Molly.

 
Måste ju bara få visa vilket sött litet underverk som har kommit till världen - Lilla Molly. Och jag är så tacksam över att jag får vara med och dela denna tid med er. Med tanke på hur det senaste året har varit så hade allt kunnat vara så annorlunda. Jag är glad att vi hittade tillbaka efter allt som varit. Mycket fina minnen med en underbar barndomsvän. Och att få barn är väl bland det största man får uppleva i livet, så jag hade inte velat missa det för en sekund. Vi som har pratat så mycket om hur livet som gravid & med små barn skulle vara...
Än så länge tycker jag att lilla Molly är lik sin mamma. Den blir spännande att se om hon får hennes bruna fina ögon när hon blir äldre... Toksöt är hon i alla fall.


Kommentarer
Alice

Söt!

2013-04-12 @ 19:30:03
URL: http://babyklegg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0