Våren är här ?

 
Igår förmiddag blev det en promenad i det fina vädret med Azra. Slutade med att vi kom hem som två flåsandes kärringar, bänkade oss i soffan med te & kaffe, hostandes och nysandes. Jävla förkylningar som aldrig verkar vilja ge med sig !
Idag blir det vila, vila, vila... Så jag orkar jobba resten av veckan. Lägenheten håller på och gror ihop här hemma, vi får se om jag orkar städa. Laga mat ska jag göra i alla fall. Jag & Azra har satt upp en utmaning för oss själva - den 15 mars till 15 april ska vi äta nyttigt och inte äta ute alls. Det blir en utmaning för två lyxlirare som vi som äter ute var och varannan dag ;) På detta sätt kan vi spara lite pengar, plus att vi ska komma igång med träningen igen så fort vi båda är friska.
 
Härligt att man börjar få lite vårkänslor nu i alla fall. Allt blir så mycket roligare då och livet känns lite lättare. Snart är det sommar (ja, jag har börjat räkna ner !) och förhoppningsvis blir denna sommar bättre än den förra. Med goda vänner och bra väder kan det väl inte bli annat än bra, eller ?


Kommentarer
Anonym

Ute och vandrar i årby ser jag :)

2013-03-19 @ 09:21:35
URL: http://Ninascribb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0