En helg av firande...

 
I fredags firade vi K's examen, var ut och åt och drack lite på kvällen. Jag tog det ganska lugnt och var hemma runt halv tolv, vaknade pigg & utvilad igår och började göra mig i ordning för Johan & Therese's bröllop ute i Sunnanö bystuga. Tanken var att jag bara skulle vara med på cermonin och inte på bröllopsfesten då jag inte kände för att dricka, men det blev ändrade planer så jag åkte hem och lämnade bilen och sen kom min snälla bror och skjutsade tillbaka mig till Sunnanö. Det blev en väldigt trevlig kväll och jag hoppas att även brudparet fick den bröllopsdag/kväll som de önskat. Vi har haft tur med vädret hela helgen och suttit ute och njutit av solen !
Nu är det slut på allt firande ett tag framöver. Och om lite mer än 2 veckor drar vi iväg till Gran Canaria igen. Något att se fram emot måste man ha hela tiden för att inte bli galen i den här stan :)


Kommentarer
Tess

Vilket vackert par ;-)

jag ska skicka ett mail till dig snart ;-)

2013-06-12 @ 22:25:59
URL: http://theresekostresa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0