En liten vecka kvar...

 
Jag har blivit fruktansvärt dålig på att blogga.... Men det händer inte så mycket i mitt liv som är värt att blogga om för tillfället. I så fall skulle jag skriva samma sak, varje dag.
Jag går till jobbet, drar iväg till gymmet, äter middag & går och lägger mig. Jag har börjat träna, och jag tycker det är roligt. Det trodde jag aldrig skulle hända ! Jag har inte ätit godis, fikabröd eller något annat onyttigt på 1 1/2 vecka nu. Jag har ändrat min kost totalt. Och jag är på rätt väg. Jag är mycket piggare och mår mycket bättre.
 
Om en vecka blir det semester... För då drar vi iväg till Spanien igen ! Kan inte fatta att det redan har gått en månad sen vi bokade. Tiden går så fort ! Ännu en vecka av sol, drinkar & dans så vi knappt kan gå dagen efter pga träningsvärk ;) Så röra på oss kommer vi definitivt att göra ändå, trots paus från gymmet. Hej & hå ! Jag räknar ner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0