Örebro.

 
Eftersom jag & min kärlek har varit förlovade i ett år nu så firade vi genom att åka till Örebro och på hotell. Det ingick brunsch, spa, frukost och champange. Mys ! Jag är alltid lika glad när jag får äta pannkakor till frukost ;). Inte nog med det så uppskattas även dusch på hotellrummet, när man slipper hålla i duschslangen och slipper klämma ner sig i ett litet badkar som här hemma. Stod nog i duschen i minst 1,5 timme igår, det gäller att passa på när man kan !
På kvällen gick vi ut och åt och drack lite vin och bara hade det mysigt. Missade melodifestivalen, men det var det värt. Det är ändå bara skit i år och vad gör man inte för att få lite ensamtid med kärleken !
 
Kalle ville tyvärr inte vara med på några bilder, och snäll som jag är så lät jag honom slippa ;) Men nästa gång slipper han inte undan ! Bildtokig som jag är, älskar att föreviga alla tillfällen på bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0