Portfolio & gamla minnen.

 
Jag håller på och gör om lite i vardagsrummet här hemma. Så nu rensar jag lådor för att kunna göra mig av med byrån. Jag hittande bl.a en massa gamla portfolio-bilder som jag inte tittat åt på säkert 2 år. Jag har inte hjärta att kasta dom, så de får pryda insidan av mina gaderober. Varje gång jag öppnar gaderoben nu kommer jag minnas den här roliga tiden och de här underbara, fina människorna som många än idag har en stor plats i mitt hjärta ! Jag har lärt känna helt underbara människor genom den här upplevelsen, och om det inte vore för min utbildning hade jag inte haft de vänner jag har idag ! Varje dag slår det mig hur tacksam jag är för att både ha fått den här chansen att uppfylla min dröm i arbetslivet, men framför allt vad det förde med sig utöver - vänner som alltid ställer upp och som alltid finns där. Vänner som inte har slutat förvåna mig med att överösa mig med fina ord & kärlek. Vänner som jag kommer hålla hårt i resten av livet !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0