Tavla - enjoy this moment for this moment is your life.

 
Regel nr 4 påbörjad - göra saker jag tycker är roligt & som får mig att må bra.
 
Satt vid datorn och funderade på vad man gör när man är ledig, när alla andra jobbar och jag inte har någon annan än mig själv som kan sysselsätta mig. Man pysslar ! Denna tavla blev mitt pyssel idag och det är nog den tavla jag hittills är mest nöjd med av alla jag gjort. Denna kommer faktiskt få hamna på min egen vägg, och inte någon annans som alla de andra gjort ;)
 
Vi fortsätter dagen med trevligheter för snart kommer Azra hit. Jag ska sätta igång och göra våfflor och sen ska vi titta på tv och planera massa roligheter. Vi behöver något att se fram emot !


Kommentarer
linda

Ja du har då verkligen det där i fingrarna att göra sjukt fina och vackra saker! Tack för senast! =) kram

2013-01-18 @ 11:05:50
URL: http://holen666.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0