Balkonghäng...

 
Nu är det äntligen vår ute ! Har njutit av solen hela dagen. Eftermiddagen har tillbringats i Säter med Alexandra & lilla Emil. Så mysigt att ses igen. Bara en massa prat & tjejsnack. Vi är nog ganska lika ändå, riktiga känslomänniskor ;)
Den senaste tiden har tanken slagit mig, inte bara en gång utan massor av gånger, hur fina vänner jag har. Även om vi inte ses så ofta så är det alltid precis som vanligt när vi ses. Jag tror att jag har lärt mig vilka av mina vänner som verkligen finns där för mig & som verkligen betyder något. Och de flesta är faktiskt vänner som jag inte har känt så länge, men troligtvis kommer ha kvar resten av livet ! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0