Turkiet 2012.

Då var vi hemma igen från Turkiet. Vi kom hem igår eftermiddag, så vi har hunnit vara hemma i detta tråkiga, trista väder i en dag. Jag är redan trött på det...
I Alanya hade vi säkert runt 35 grader och klarblå himmel varje dag. Vi har inte gjort så mycket, utan bara solat, badat och njutit av solen. En dag åkte vi till Ulas beach, som skulle vara långgrunt & barnvänligt. När vi kom dit var det rena motsatsen, det blev djupt fort och det var stenigt. Men vi var så gott som ensamma med ett några turkar så det var väldigt lugnt & skönt. Jag hittade min egna lilla hörna i närheten av en grotta i kanten på stranden, där det var mjuka stora stenar som vågorna sköjde över... Där satte jag mig och läste en bok och lät vågorna skölja över benen. Härligt !
 
Nu tillbaka till verkligheten. Jag hatar den. Jag vill inte leva i verkligheten. Jag vill tillbaka till solen och värmen och slippa tänka på alla bekymmer här hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0