Ny hårfärg.

 
Efter vi kom hem från Turkiet var mitt hår väldigt solblekt och så gott som blondt. Nog för att jag har varit blond i stort sett hela mitt liv, ända fram till några år sedan, men jag vill aldrig vara det igen. Jag kan vara blond, men i så fall får det vara någon mörkare nyans av blond. Nu var det alldeles för ljust och jag valde att lägga i en kastanj/kopparbrun, men eftersom mitt hår var så solblekt tog det inte i topparna och jag var rödaktig i hårbotten och gråbrun i längderna. Det slutade med en akuttid hos frisören igår kväll och med detta slutresultat ! Jag hade bestämt mig för att inte vara röd på ett tag eftersom det var så svårt att få bort sist, men denna gång hade jag inte mycket till val. Men jag trivs och är supernöjd med min nya hårfärg och frisyr. Nu ska jag ta hand om mitt hår och försöka bevara hårfärgen, därför lägger jag nu ner balsammetoden för ett tag och kör på produkter för färgat hår och massa färgbomber !
 


Kommentarer
Mamma

Jätte snyggt! :) Tur att Kerstin kan fixa!

2012-09-21 @ 18:41:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0