Man kan faktiskt räkna ner till julen nu...



Tro det eller ej, men jag har faktiskt börjat planera mina julklappar. Jag vet att det bara är september, men det går fort nu. Snart är december här och då har jag inte tid att fixa några julklappar med tanke på hur stressigt det brukar vara på jobbet under julmånaden. I år har jag gjort ett löfte till mig själv att alla julklappar ska vara klara innan 1 december. Det kommer bli en utmaning att hålla det löftet, eftersom det känns helt sjukt att börja med julklappar redan nu. Men gud så skönt det kommer vara när jag slipper tänka på det i december och bara kan njuta av allt det mysiga som julen bär med sig...
Varje år gör jag mina julklappar själv, pysslar och donar. Dessa saker ovan är några klappar från förra året. Vi får se vad jag ska hitta på i år. Men att gå och köpa några tråkiga julklappar i affären är det inte tal om ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0