Vårat fina sovrum !

 
Igår kväll / i natt gjorde jag om lite i sovrummet. Vi har inte använt överkast på hur länge som helst, mest för att vi inte har någonstans att lägga det när man ska ta bort det på kvällen. Jag önskar vi hade större sovrum så man hade kunnat ha en snygg bänk nedanför sängen och bara rulla ner det på. Men nu får man göra det bästa av situationen. Jag har önskat mig ett nytt överkast och en ny filt i present / julklapp.
Jag har även köpt en massa nya smycken de senaste dagarna, och igår var jag tvungen att köpa ett nytt smyckeskrin. Det funkar även som en snygg inredningsdetalj, i love it !
Kalle's reaktion på min omöblering och tjat om nya inredningsdetaljer var "ska du göra om hela lägenheten nu ?". Ja, kanske det ! Inredning är ett stort intresse jag har och jag tycker om att ha fint omkring mig och trivs bättre så. Med andra ord är det viktigt för mig och jag gillar förändringar. Precis som lite nya kläder eller nytt smink får vilken människa som helst att känna sig fräschare behöver även hemmet en touch up ibland !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0