Nymöblerat vardagsrum.

 
 
 
Vad gör jag en lördagkväll ? - Jo, jag städar och gör om i vardagsrummet. Medans alla andra är ute och festar, sitter hemma och äter god mat och har myskväll. Detta är min lördag. Ljusen på översta bilden har jag föresten gjort ikväll också, med servett-deucopage. Nu funderar jag på om jag ska åka och handla lite och göra som alla andra, mysa ner mig i soffan med något gott. Men det är inte så lockande idag som det låter. Att åka och handla ensam känns mest bara drygt. Att behöva gå ner till bilen i mörkret. Njaee, vi får se hur jag gör !


Kommentarer
Therese

WOW, så mysigt =)Måste säga att din blogg har blivit kanon snygg =)
Kram vännen. Ha en bra dag så hörs vi snart igen.

2012-10-22 @ 10:08:12
Anita

vart är soffan ifrån?

2012-10-26 @ 20:13:44
URL: http://blaaballong.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0