Namnhalsband.

 
Här är ett halsband jag gjorde för ett tag sen. Jag har inte velat lägga ut det tidigare eftersom det var en present och man vill ju inte riskera att avslöja sig :)
 
Nu letar jag febrilt efter tags med hål i. Jag blir så irriterad över att behöva limma fast kedjan så att den ska sitta på plats på alla halsband. Nu använder jag i och för sig en annan kedja så jag sätter fast den bakpå, så det inte syns på framsidan. Men ett hål i skulle sitta fint. Det borde väl gå att lösa på något vis, men hittills har jag inte hittat något ställe att beställa sånna tags på. Om någon har något tips så mottages det tacksamt.
Men jag håller på och spånar på om man kanske skulle kunna borra hål i dessa, någon händig jävel med bra verktyg kanske kan fixa det åt mig. Någon händig jävel som morfar tex ? ;D
 
Föresten så såg jag att jag fått en del kommentarer här av folk som ville beställa smycken, maila mig i stället så får ni svar snabbare ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0