Namnhalsband.

 
Idag är jag ledig och avverkar smyckesbeställningar. Har gjort klart två stycken nu och har två till att göra. Om någon vill beställa så är jag ledig imorgon också och har tid ;)
 
Jag har som ni ser ovan fått hem lite större tags där det får plats lite fler bokstäver. Jag har även halsband till barn, som ser ut som läder men går av om barnet skulle fastna eller om någon skulle rycka hårt i det. Jag tycker man ska vara försiktig med att sätta halsband på barn då olyckan lätt kan vara framme när de leker och klättrar. Dessa är perfekta då de faktiskt går av om man skulle råka fastna.


Kommentarer
Therese

Du är så duktig tjejen, kämpa på =) Utnyttja dina kreativa sidor, jag tror på dig. KRAM

2012-10-10 @ 22:36:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0