Nytt bland smyckestillverkningen.



Idag trillade paketet med smyckestillbehör in. Bland annat en efterlängtad hjärtstans fanns med !
Jag hade tänkt sätta mig och knåpa ihop ett halsband ikväll, men det blev lite tajt om tid. Jag kan ju inte sätta mig och slå och banka halv elva på kvällen, jag tror inte mina grannar blir så glada då ;)
Jag har ett till paket som jag väntar på också med ytterliggare ett stort lass med material, som jag hoppas kommer imorgon. På fredag när jag är ledig blir det smyckestillverkning på hög nivå ! Jag hoppas alla grejer har kommit innan dess så jag kan göra färdigt de beställningar jag fått innan helgen.

Nu ska jag förbereda för morgondagen. Balmake på morgonen innan jag ska dra iväg till jobbet. Detta blir en stressig vecka, men tur att det mest är roliga saker som ska göras !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0