Namnhalsband med rund tag.

 
En till beställning avverkad. Ett namnhalsband med rund tag. Hoppas att det blir bra såhär & att hon blir nöjd. Jag gjorde först en tag där namnen stod åt "samma" håll, men kom på sen att då blir ju två av namnen upp och ner när kedjan kommer på och det ska hänga runt halsen.
 
Nästa som ska göras är två armband till småbarnen, men dopet är inte förän i höst så jag har tid på mig. Är det någon som vill beställa något så är det bara att säga till. Jag tar en liten paus från smyckestillverkningen from tisdag nästa vecka, då är det Peace & Love som gäller, men efter det är jag fit for fight igen ;)


Kommentarer
Anita

Hur mycke kostar ett sånt halsband om man ska ha tre namn på den?

2012-09-30 @ 11:43:10
URL: http://blaaballong.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0