Lev, dröm, älska halsband med pärlor.



Malin hade beställt ett "lev, dröm, älska" halsband, men då jag upptäckte att tagsen var slut och att det inte levererades några nya har jag funderat halva kvällen igår och i morse på hur jag skulle kunna lösa problemet. Till slut kom genombrottet. Tog tagsen med två hål i och stansade in "dröm" och "älska" och sen fäste jag en pärla i vardera tag. På så vis matchar det armbandet hon också beställt. Men vi får se vad flickan tycker om detta, annars får det gå vidare till någon annan.

Nu måste jag äta frukost. Ja, jag vet att klockan är tre. Men jag har varit så inne i mina smycken att jag inte ens ätit frukost idag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0