Armband med pärlor.



Ikväll har jag knåpat ihop lite smycken. Bland annat detta armband. Egentligen skulle det vara en rund bricka med ett stansat hjärta på, i stället för hjärt-berlocken, men stansen var inte lika fin som jag trodde att den skulle vara. Hjärtat hade en avlång form och sen blev det som en liten stjärna i hjärtat också. Vilken besvikelse...
Jag ska försöka knåpa ihop ett halsband också. Jag fick leveransen med material idag, men det visade sig att jag fick dubbla tags av de runda i stället för fler vanliga tags. Så nu har jag inte tags så det räcker till alla beställningar, så jag måste beställa nya men de kommer ju inte förän nästa vecka i så fall.
Nu ska jag städa upp lite efter mig, det ligger smyckesdelar och kedjor över hela köksbordet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0