Tiffany's dop.

 
Idag hade vi äran att få vara med och fira denna fina lilla tjejs dopdag. Personligen tycker jag att sånna här tillställningar är ganska jobbiga med allt barnprat & familjelycka. Kämpar mig igenom sånna här dagar med nöd & näppe. Men jag är såklart otroligt tacksam över att få vara med och dela deras lycka. Dessa två underbara människor har fått en sån fin gåva i sin lilla dotter Tiffany. Och det är så härligt att se dom tillsammans, de utstrålar så mycket respekt & omtanke, men framför allt kärlek, till varandra och det värmer i mitt hjärta att se hur lyckliga de är tillsammans. De är värda all lycka och välgång alla tre ! ♥


Kommentarer
Tess

Härliga bilder tjejen =)
En vacker dag kommer det vara du *kram*

2012-12-04 @ 10:02:29
URL: http://theresekostresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0