Julgranen är framme !

 
Jag brukar inte ta fram julgranen såhär tidigt egentligen. Men vad är det som säger att man inte ska göra det ? Den här tiden på året är ju den mysigaste och varför inte då njuta av julen så länge det bara går ?
I morse när jag vaknade var jag väldigt trött, men tvingade mig själv att städa och slå in alla julklappar. Sen bad jag K gå ner och hämta granen och nu står den här så fint i vårat vardagsrum.
 
Imorgon ska jag åka och hämta Mollsan, så jag får nog säga att jultomten varit här lite tidigt i år ;) Vi ska baka & bara mysa ! Jag ska njuta av den goa ungens härliga barnskratt och bara ha den där lite extra härliga känslan som bara barn kan ge. ♥
 


Kommentarer
Tess

Så underbart vackert och juligt vännen =)
Du borde fota mer, du har verkligen talang,kram

2012-12-07 @ 16:56:25
URL: http://theresekostresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0