Hur får man ett barn att vilja vara med på bild ?

 
- Vi skickar bilderna till tomten.
Molly brukar inte ofta vilja vara med på bild när man vill ta lite finare (och planerade) bilder. Men om vi skickar dom till tomten så gick det bra. Ett till, ett till, ett till pratade hon på i stället.
Hon var ganska facinerad i att tomten redan hade varit här och lämnat sina paket under granen. Men man får inte öppna förän på julafton.
 
Vi har bakat. Vi har pysslat. Hon har gjort paket till sin mamma & pappa. Vi har tittat på tv. Vi har haft det mysigt.
 
Hon ville se Toy Story medans jag lagade mat. Köttbullar och makaroner blev beställningen från den lilla damen.
När jag står och lagar mat kommer hon in i köket och säger lite fundersamt:
- Jag vill inte att de ska prata sådär konstigt, jag vill att de ska prata riktigt !
Kalle hade inte riktigt tänkt på att hon bara är 3 år och inte förstår engelska. Inte undra på att hon tyckte de pratade konstigt ;)
 
- Har hon varit snäll ? undrade Emma när jag lämnade henne vid Broken Dreams för julbord.
Det är hon väl alltid ! ♥


Kommentarer
Mamma

Underbara unge.....Hon kommer tjata livet ur dom där hemma med allt ni gjort och pratat om! <3

2012-12-06 @ 19:25:25
Emma

Min underbart söta lilla tjej!!! Hon bara tjatar lite :) Hon är då supernöjd över dagen

2012-12-07 @ 12:19:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0