5 dagar kvar till julafton.

 
Idag har jag fixat klart med de sista julklapparna. Jag har en kvar som ska inhandlas, och några som ska slås in. För första gången på många år känner jag mig inte superstressad innan julafton. I helgen kan jag sitta & njuta i soffan och veta att jag är klar.
Vi har bakat idag också... Kakor och cupcakes blev det. Bakade cupcakes förra året också och tyckte de blev så goda, så passar på i år igen. De är med pepparkaks-smak och dekorerade med polkagris. Fick även hjälp av K, så skönt att slippa göra det ensam utan att man faktiskt hjälps åt. Det är sånna här saker som jag uppskattar - att hjälpas åt i vardagen och göra saker tillsammans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0