Dagen i bilder.

 
Med denna härliga lilla tös har vi spenderat dagen i Säterdalen. Svängde även förbi vid kyrkogården och la lite blommor & tände ljus vid gammelmormors grav.
Tittade på djuren i Säterdalen och Molly vågade sig till och med på att rida, sen blev det glass & lite lek i lekparken. Vi hade tur och klarade oss från regnet ända tills vi var på väg tillbaka till bilen. Hon är då bra go den här ungen ! Kan charma allt och alla. I mina ögon finns det inget som kan förgylla tillvaron på samma sätt som ett barn, med det härliga barnskrattet som sprider sig ända nerifrån tårna. Allt verkar så enkelt och man tar livet med en klackspark. Om jag hade vetat hur härligt det är att vara barn när jag själv var det hade jag nog njutit lite mer och aldrig velat bli vuxen ;) Men det är tur att de små liven finns och kan påminna oss ibland om hur härligt livet kan vara !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0